Det är så jag säger det

      

FRÅN DEN 13:DE TILL DEN 14:DE
Igår var jag i kyrkan med mamma, pontus & lisa. Det var luciatåg, mys. Kasper sjöng fint :)
Sen åkte vi hem och kollade på sex and the city. 
Nu på morgonen bakade jag och lisa lussebullar, gjorde bokstäver.
mamma, pappa, frisa, lisa, rasmus, pontus & rebecca.
Sen blev det några vanliga lussisar också. Mamma och pappa har åkt och julhandlat, mummmms!
Ikväll blir det one tree hill, (Y)
                                                                                                love


Kommentarer
Postat av: Pappsen

guuuuuud va duktig du är jag är impad.



Pappsen

2008-12-16 @ 20:12:44
URL: http://laxne.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0