so what, i'm still a rockstar



Blev en eskilstunatrip med pontus,lisa & rasmus. Pontus skulle köpa julklappar till rebecca & lite andra saker.
Jag kunde inte låta bli att köpa en lång t-shirt från cubus, 49 kronor liksom. tror att det var värt 15 minuters kö...
(det är vad jag hoppas iallafall)
Sen åkte vi och hälsade på vår smällfeta syrra som snart går in i 30:nde vecka. Det bá jäser i ugnen på ná. Hon hade för övrigt en jättesöt liten lägenhet, eller ja. liten & liten, en trea.. större än hennes förra etta iallafall.
Sen åkte vi hem och städade och bakade mörkulor. har varit lite gnabb om dom där mörkulorna,
vissa säger att vi haft dom varje jul, att det är en tradition. Andra minns dom inte ens, jag är en av dom som inte minns att vi haft dom! men dom ser goda ut och luktar ännu bättre, så det kan gärna bli en tradition för mig.

Och nu är det heöt sjukt, 2 dagar kvar till julafton! SNART 1. är det någon som ens har någon julkänsla?
helt stört! Julkänslan kanske kommer i samma stund som vi hugger granen imorgon bitti (a)
vi får la hoppas att julkänslan tittar förbi imorgon nån gång iallafall! Då kommer yoel,hannah,micke&zorro också.
Det blir najs det här.

PEACE&LOVE /fridelinen

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0