hello sunshine

Vaknade precis och har drömt heeelkonstigt inatt, har börjat drömma jättemycket och alltid lika konstigt. Det här blir inte lätt att förklara men jag ska försöka. Den första drömmen gick ut på att jag och en hel del andra människor stod och kollade på en storbilds TV, där visades en video på barn runt 4 år som låg i jorden medan maskar kröp på deras huvuden.. Låter kanske lite pervo, men barnen hade kläder på sig så det var helt oskyldigt men väldigt konstigt.
Det visade sig iallafall att man hade kunnat tämja maskarna så de gjorde "trick"...

Sen drömde jag att jag hade rymt hemifrån och av utseéndet och kläderna att döma hade jag nog levt på gatan ett bra tag. Sen blev jag iallafall påtvingad ett jobb där fler av mina klasskamrater också arbetade. Arbetsgivaren var en tyrann och arbetena man skulle utföra var hemska.. Vi kan jämföra det med ett koncentrationsläger, fast istället för att gasas ihjäl när arbetena var gjorda så gasades vi ihjäl lååångsamt medan vi gjorde dessa hemskahemska arbeten.
Thilda, Kicki, Elin Skoglund & André borde också lida med mig, för ni fick också utstå detta.

                                                                          INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR?!?!?!?!?!

Nu ska jag iallafall gå och äta frukost för min mage har ett eget liv och skriker och gapar..
 Idag ska jag nog övningsköra med pappa om jag får som jag vill.

Kommentarer
Postat av: kristina

Jag lider !!!!!! hahah



sv: jaa det gör det verkligen, så när vi vet att det kommer bli en hemsk vecka/veckor så planerar vi något roligt som kan ta bort det jobbiga :D

2009-08-23 @ 14:02:53
URL: http://kristinask.blogg.se/
Postat av: kristina

svar: jaaa :D vad glad jag blir ! Äntligen är frida med på planerna ^^ haha

2009-08-23 @ 15:19:18
URL: http://kristinask.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0