I know the way that I want it to be,

Hemma igen efter en helg på olika ställen. Slutade jobbet i fredags och Anna-Greta började gråta för att jag skulle sluta, önskade mig lycka till me körkortet & skolan, sen var det tack och hej. snuffig tant, hoppas någon liten flicka eller pojke har lyckan att ha henne som mormor. Jag drog iallafall upp till södertälje, åkte till yoels lägenhet och kollade lite one tree hill och fixade inför kvällen. Sen bar det av till Nykvarn och vidare till någon krille, det var väl kul ibland, not great but good.



På lördagen åkte jag tillbaka till yoels lägenhet, la mig framför tv:n med en tallrik jordgubbskräm och älskade livet. Sen tog jag tåget mot stockholm, mötte upp mina fina vänner matilda & caroline. Vi åkte upp till the voice och vände, ingen höjdare. Så vi fortsatte hem till de andra vännerna och sen till karl på kräftskiva. Det var helt okej men caroline och jag bestämde oss för att gå hem och rosta mackor, lägga sig i soffan och kolla på disturbia. Men planerna ändrades när tommy ringde och frågade om vi ville följa med till södertälje. så vi åkte med hem till hans bror timmy och bara tog det lugnt & efter en sömnlös natt bar det av med halv 7 tåget hem till den efterlängtade soffan & tv:n.

Idag kom pappa och hämtade mig, sen övningskörde vi lite och jag var grym! det är kul när det går bra, har inte kommit så långt med körandet, men allt har en början!



Kommentarer
Postat av: Naomi

Din blogg är alltid så fin :D

2009-08-17 @ 23:34:37
URL: http://naomijensen.blogg.se/
Postat av: thilda

är det tove :D?

2009-08-18 @ 00:06:22
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0