if this is it

kom hem från 24 timmar på havet för några timmar sedan, det var grymt roligt och vill tacka min mamma, min lillesyster, min storesyster och min åsa för allting. Firade som sagt lisas fjortonårsdag ute på det blå och det var ett fettt födelsedagsparty med typ 20 000 speciellt inbjudna av hennes 100 000 vänner. Birka Paradise erbjöd sig för några månader sen att anordna hennes födelsedagsfirande så vi fick allting gratis och ALLA amerikanska kändisar var där. 

FEETTT!....... nejmen det blev iallafall god mat, dricka, en hel del dansandes, lite mer dansandes, skrattandes, sjungandes och det var ett slitet gäng som runt fyra tiden drog sig mot hyttarna för några timmars skönhetssömn. När klockan ringde och det var dags för frukost var det 5 mindre partyglada brudar som tog sig till frukostbuffén. Kvällen igår var iallafall väldigt lyckad så nu slänger jag upp bilder och det är bara att klicka er vidare om ni känner att ni vill ta en närmre titt.



Kommentarer
Postat av: kristina

ja vi får verkligen peppa upp varann till att plugga! Vi fåt hitta på roliga saker på helgerna när det är jobbigt iskolan så vi har något att längta till :D

2009-08-22 @ 21:12:45
URL: http://kristinask.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0