someone, somewhere

Som den sjuka lilla flicka jag varit idag har jag mest legat i sängen och kollat one tree hill, och även om det är riktigt bra så blir man lätt rastlös av att vara sängliggandes hela dagen.. Så nu går jag på piller och har precis gjort klart mitt sista mattehäfte. Imorgon ska jag upp till skolan för att hämta ett häfte sen åker jag hem och frisknar till. På lördag ska jag ju faktiskt fira 17 år med familjen och sen bort på kräftskiva, det vill man ju inte missa.

Förutom One Tree hill har min dag bestått av gosandes med Melina, den lilla tjejen får mig att piggna till trots allt. Är hon glad, ja då blir jag glad. Nu ska jag lägga mig i sängen med one tree hill... Psycho Derek kommer tillbaka lagom till balen, yummie!


Kommentarer
Postat av: kristina

Om derek inte vore just psycko skulle han va rätt snygg :D ? håller du med haha?

2009-08-28 @ 07:33:29
URL: http://kristinask.blogg.se/
Postat av: kristina

svar: så bra att du håller med mig :D

2009-08-28 @ 17:16:11
URL: http://kristinask.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0