sometimes it feels..



1. LÄRARNAS ÖVERRASKNING
Nu har det här med optimalonsdagar börjat på skolan, vilket är något man kan kalla för en temadag.
Det här var vår första optimalonsdag och med tanke på vad våra lärare brukar hitta på så var förväntingarna på dagen inte höga.. MEN, för en gångs skull överraskade de oss faktiskt och bjöd oss på bio, & filmen var skitkul så vi hurrar för det.. och som jag sa, bio är nog det bästa vi kan hoppas på från våra fantasifulla lärare.

2. Kort och gott - JAG HAR FÅTT MIN LÖÖÖÖÖÖN!
 



1. DAGENS DISS OCH "RESTEN-AV-LIVET-DISSEN" GÅR TILL SL!
Det strular alltid med tågen.. signalfel, elfel blablabla.
Och inte kan dom fixa en ersättningsbuss i tid heller,
HUR SVÅRT KAN DET VARA? shape up SL.

2. BÖRJAR BLI SJUK
Hade lite småfeber imorse när jag vaknade men gick till skolan iallafall, sen har jag varit trött hela dagen och haft ont i huvudet.. Efter ett tag kom min kompis mr.alvedon och hjälpte mig, det blev genast mycket bättre. Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på One tree hill eller Män som hatar kvinnor.. KAN INTE BESTÄMMA MIG.. Lisbet Salander är ju sååå cooool.

Kommentarer
Postat av: kristina

jag tycker inte du ska ta och bli sjuk ! det blir väldans tråkigt då :(

2009-08-26 @ 19:29:18
URL: http://kristinask.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaaaaaaaa!! det tycker jag verkligen att vi borde göra :D för jag blev fan besviken idag! Jag var så ine på att vi skulle kolla på den..

2009-08-26 @ 20:26:31
Postat av: Anonym

sv: det låter som en underbar plan :D den spikar vi inför nästa vecka !!!

2009-08-26 @ 21:16:52

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0