183 dagar

Sitter och pluggar järnet nu, har en del som jag skulle behöva göras klart idag.
Kommer antadligen inte hem förrän på fredag, min vecka ser ganska fullspäckad ut med både plugg&annat.
Imorgon kör jag och matilda på ordentligt med att gymma efter skolan för att sen gå på kickboxning,
sen tar jag och sover hemma hos yoel.
På onsdag är det först tid hos frisören efter skolan, sen ska jag hem till robin och sova,
på torsdag äre träning igen så då blir det en södertäljesov igen.. så ja, ganska fullt upp.
 

















Gluttar lite på den nya tv-serien som började idag, 183 dagar.
verkar heeeelsjukt och galet dåligt. menmen, kollat i snart en halvtimme iallafall,
tuva nuvotny är snygg ändå.

nu vlir det all fokus på reportaget,
pusss

Kommentarer
Postat av: josephine

ska du sova hos robin? :o

2009-02-17 @ 09:15:38
URL: http://josiea.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem robin ? :O

2009-02-17 @ 20:08:23

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0