rubrik utan mening.

sitter i skolan och genomgår dagens sista lektion.. och ja, jag lider.
Tragglar fortfarande med den här satans uppsats om hippies. Evangelos vakar
över mig som en hök och jag vill bara skrika rakt ut..
Den mannen är galen och jag kommer få ännu ett raseriutbrott på honom innan dessa tre år är över.
Jag är verkligen negativ till allting just nu, känner för att lägga mig ner och dö lite grann, såhär innan sommaren kommer.
Bättre blev det inte nu när josiegirl har fått bli krönikör för LT, jag vill också va cool.
Fat självklart är det gaaaalet roligt, glad för hennes skull. Ska läsa varenda krönika hon skriver.. hihi

Idag blir det en lugn dag hemma, jag ska nog ligga på mitt rum och ha filmkväll alldeles för mig själv.
Det är något jag behöver.. vara ensam och kolla på film.

Känner för att gråta en skvätt, men nej. blir lite pinsamt här i skolan.
så jag ger er ett skratt, från mig, till er alla.. ett riktigt gott skratt.
 / fridelinen

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0