take my time

Dåligt bloggande här, kanske ja.
den här veckan har gått upp och ner,  & som min lillesyster sa

- du har ju inte gjort nåt som du ska den här veckan.

Hon har rätt, hade hela min vecka planerad men ingenting blev som det var tänkt.
Nu sitter jag och har journalistik, har lagt in mitt reportage i indesign så att det
sen kan likna ett riktigt, färdigt reportage. Såhär ser det ut just nu,






































Ja, vi får väl se vart det här slutar, känner mig lite stolt ändå.
Morgonen började med en skön sovmorgon, blev en lång natts sömn
efter en galet rolig träning på kickboxningen, roligaste på länge.. Vi alla älskar Håkan!
Nu är det snart lov och det börjar med hemgång med Åsa, det ska bli jättekul,
har verkligen saknat henne. Uppdatering sker ikväll kanske, nu är det lov om 33 minuter!
over and out / fridelinen

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bra Artikulerat

2009-02-20 @ 18:48:51

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0