WEDNESDAY

Ja, ni vet ju att jag inte alltid är världens bästa på att blogga. Men häng kvar, jag försöker iallafall. Det är ändå bara torsdag och jag skrev senast i tisdags, så dåligt är det inte. Men var har jag hållit hus då? - I onsdags åkte vi upp till Stockholm med spme1. Började med frukost/lunch med tjejerna på sandy's, sen knallade vi vidare mot gamla stan där vi virrade bort oss bland alla kinesiska turister.. så vi fick bli eskorterade av historialäraren från stora torget. Helnöjd var han väl inte eftersom att hela klassen väntade på oss.. Efter en tur på forum för levande historia drog vi oss vidare mot östermalm (?) rätta mig om jag har fel någon.. Vi fick iallafall guidad tur på ett museum - sömnbristen och den sjuukt tråkiga, dåliga guiden var ingen bra kombination.. meddelande till guiden - BYYT JOBBB!






Kommentarer
Postat av: Elin SKoglund

Haha läckra bilder på mig ;)

2009-06-04 @ 18:20:47
URL: http://eeelinskoglund.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0