sjunga en liten sång

NU VILL JAG HEM!
Jag saknar mina tjejer enooormt, 55  mil ifrån dom i 4 dagar får mig att uppskatta dom ännu mer, men nu räcker det med uppskattning på avstånd, jag lovar att glädjas åt mina underbara vänner på hemmaplan också. ja, underbara är dom tamefan och blää.. när jag skriver det här vill jag bara hem ännu mer, nu blev det jobbigt...

Norrland har iallafall varit otroligt mysigt! - något jag inte trodde att det skulle bli när jag knatade in i den hyrda stugan mitt ute i norrlands skogarna. Tapeterna var gräsliga (det kunde jag leva med) det luktade konstigt (svårare att leva med) täckningen på mobilen var död för länge sen (kan inte leva med) Men det som ändå tog priset var när jag går in i vardagsrummet ser mig omkring.... vad i helv..... inramade svartvita foton på väggen..... går närmare.... hjärtat hoppade över 2,3 slag. Jag kollar på fotona och tillbaka på mig blänger ett helt gäng gamlingar - SOM TAGNA UR EN SKRÄCKFILM. Mamma & pappa ser 5 helt vanliga familjefoton, vad jag ser kan jag inte ens beskriva. Jag funderade på att dö ett tag men det kändes lite för dramatiskt, tog till krokodiltårarna istället, familjen skrattade högt medan jag stod vid fotona och grät för allt jag var värd..

Lite komiskt kan jag ju tycka nu i efterhand, men vilka tankar som flög runt i min skalle när jag såg de där fotona var att dessa för länge sedan döda människor skulle hemsöka denna röda lilla stuga & MIG.. tankarna förföljde mig under hela den första dagen och hemlängtan var stor.

Resten av tiden har jag bara njutit för fulla muggar, alt har varit kanon!
Kommer hem med brunare ben, blondare hår & livet i behåll!

SEE YOU SOOON!






Kommentarer
Postat av: davidsundgren

stek!

2009-07-01 @ 21:45:12
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0