sommar och sol

Vilken toppenhelg, vädret får gärna stanna.. fast nu vet jag ju att det inte gör det så därför passar jag på at njuta av den tid jag har kvar med solen. see you soon sun?!

Kom hem runt 6 idag, tog mig ett dopp i poolen - så himla skönt. Var helt slut av värmen och blev faktiskt piggare av ett dopp. Imorgon är jag helledig för jag ska till Europaskolan och se rebecca springa ut. Just nu har jag verkligen studentfeber, vill också gå min sista skoldag, ta studenten.. ååh. STUDENTFEBER. Men när det går bra i skolan och man har så fina vänner så kan skolan vara rolig. Idag hade jag både fina vänner och en fin skoldag. Gjorde mitt omprov i matte som kanske ger mig G i matte, och det kändes verkligen bra så hjärtat känns lite lättare nu. Jag ber för mig själv ikväll, jag vill så gärna att det ska gå hela vägen.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas det gick bra på provet, hälsa grattis till Rebecka från mig imorgon!

2009-06-01 @ 22:23:43
Postat av: curry

om du får G så gör vi något GALET!

2009-06-01 @ 22:35:21
Postat av: ellen elvira

söting du är:)

2009-06-15 @ 17:42:12
URL: http://ellenelvira.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0