sommaren är här

Den som borde varit här för länge sen, men nej. nu har nästan hela Juni gått och värmen kommer nu.. Men som man brukar säga - bättre sent än aldrig.

Värmen förde med sig en kär gammal vän från Linköping också, Åsa. Hon ligger just nu och steker ute på luftfotöljen i poolen. Riktigt roligt att hon är här, kärt återseende! Länge har jag varit borta från bloggen nu också, det har till och med hunnit vara midsommar. Jag spenderade midsommarhelgen på finsk mark, närmare bestämt på Åland med mina 4 tjejer. (caroline, matilda, isabelle och viktoria) Det var så underbart skönt, bara åka iväg, äta god mat med Isabelles Åländska släkt, mysa i stugan, vakna till saltvattenlukt, åka flakmoppe & partaja lite sådär "lagom". Saknar Åland redan men åker tillbaka om sisådär en månad då det är dags för rock off & veronica maggio.

Hann vara hemma lite drygt en halv dag innan jag åkte iväg på nya äventyr... Äventyr och äventyr, finns väl inte så mycket att säga om den kvällen (IGÅR) jag, caroline & matilda åkte till Nykvarn, hamnade hemma hos Alex som egentligen inte ens bodde där utan hade fått låna sin tränares hus. Roligare kunde jag ju ha haft, menmen.. Livet är ju inte alltid på topp.

Nu blir det till att vara hemma en hel del den kommande veckan, vilket ska bli jätteskönt faktiskt. Måste ta mig ner på jorden igen och börja få allt att gå runt i normalt tempo. Åsa kom hit imorse och stannar till torsdag och om allt går enligt planerna lämnar även familjen Lindquist Laxne och tar sig högre upp i Sverige, mot Norrland! - Jag hoppas att det blir av, lite tid med familjen sitter aldrig fel.

Nu har jag suttit inne alldeles för länge och solen väntar på att steka mig, så ut ska jag.. Men först får ni se några bilder av de 367 bilderna från Ålandsresan.














Kommentarer
Postat av: Linnéa Jansson

åh vilken söt blogg:D en sån man kan läsa fast man inte känner dig!

2009-07-15 @ 19:01:55
URL: http://eljansson.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0