ännu en onsdag



Dagens outfit... eller vad man ska säga.

Bästa dagen på länge, kom hem från skolan vid kvart i 2 och när jag kom hem hoppade jag upp på träningscykeln och trampade till TITANIC i ca 40 minuter... att snyfta till filmen och träna samtidigt var väl ingen hit, men det funkade..
Kände att jag hade ännu mer energi så jag drog med lillesyster ut på en liten springtur som inte blev så liten, vi sprang till andra sidan sjön plus lite till.. var sammanlagt ute i en och en halv timme. detni!

Väl hemma var våfflorna så gott som framdukade så det var bara att sätta sig och äta upp sig fettet som man just sprungit bort.. heheh. jaja, är det våffeldagen så är det. Nu väntar bastun och bubbelbadet - bättre blir det inte!
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fina bilder! Kram Mamma

2009-03-25 @ 20:47:59
Postat av: Mamma

Fina bilder! Kram Mamma

2009-03-25 @ 20:53:29

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0