BETTAN FYLLER ÅR



CAROLINE BETTAN EKSTRAND FYLLER 17 BARRE!
kan inte beskriva vad den tjejen gör och har gjort för mig under de snart 4 åren som vi känt varandra..
4 år och vi har hunnit gå igenom så mycket, väldigt mycket av det som jag alltid kommer att minnas har hänt under de här fyra åren och det har jag bland andra henne att tacka för -
BETTAN ÄLSKLING, DU ÄR MIN FAVORIT!

Haft en superskön dag, började morgonen med en rejäl sovmorgon. Vaknade utan att ställa klockan, gick upp och åt frulle framför tv:n, satte igång OC första säsongen. Mamma skjutsade mig till tåget senare, så åkte jag in till Södertälje och gick runt på stan, fick med mig en bikini från h&m (bättre för tidigt än för sent) och även ett par örhängen från kappahl, ett par heöt vanliga vita pärlor... har ju tappat mina andra. suck, typiskt mig.

Vid ett åkte jag och elin till ekenbergska för att träffa och intervjua Jörgen som var före detta FN soldat.
Satan vad intressant och roligt det var, han berättade en massa saker som både var hemskt men som också var nödvändigt att höra, tänk om man kunde inse hur bra vi verkligen har det...

& såhär såg man ut idag.. :

 

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0