dag nummer ett..

Första dagen efter lovet, börjar räkna ner nu...
Påsklov snart kanske?

Dålig dag, trött & illamående. Jag vet inte, allt berodde nog på min trötthet,
har nog aldrig varit så trött. (sånt där som man alltid säger, "jag har nog aldrig haft tråkigare... aldrig varit tröttare. blabla)
Men det kändes verkligen så, efter en kass dag åkte jag "hem" till saltskog, satte på en rulle men somnade dirr. 

Förresten, hannah åkte in till förlossningen idag! Är det inte häftigt, dom drar troligen igång förlossningen imorgon. 
Så inom en myyycketsnar framtid (vilken förhoppningsvis är imorgon) så får jag träffa en alldeles nyfödd melina. 
åååh, imorgonimorgon. 
____________ 


jag behöver göra något annorlunda, behöver variation.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kanske du skall sova mer på helgerna.........

2009-03-02 @ 17:52:35

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0