DITT JÄVLA GNAGARHELVETE

ja, rubriken är ett citat från min pappa, han sitter och kollar på hockey och det verkar inte gå som han vill.



Idag fick vi storbesök från strängnäs, storebror och rebecca pallrade sig hit... vilket inte händer överdrivet ofta faktiskt.
Men det är la trevligt, vi spelade kort och spelade basket... och åt & åt.. så jag är proppmätt! UÄH.

söndag - vilket borde innebära ångest för imorgon.. Överraskande nog känner jag mig glad & det känns som att veckan inte blir så himla ansträngande med tanke på att den inte innehåller en enda seriös lektion. Jag hoppas på lite lajlaj, leka runt lite som journalist.. men vi får väl se!

SÅG NI ROBINSON IGÅR? - blev ni precis som jag, lite besvikna...? Hade stora förväntningar på programmet, kommer ihåg det från när jag var yngre och man alltid satt med godis framför tv:n och hejade på alla från subeyde, till emma eller mille.. Det här var inte som jag tänkt mig.. Förut var det mer, robinsin.. Nu springer det runt med pärlhalsband, örhängen och det ska vara så fint.. men nääe, bort med det!

Ikväll är det sista beck, lite synd.. det är ju den tiden då jag och rasmus alltid sitter uppe tillsammans.
men jahapp.

Kommentarer
Postat av: ellen hyldgaard

svar: självklart :D vi måste ju ses igen!

2009-03-22 @ 18:31:05
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0