FRIDA, IDÉKLÄCKARN!

yes, kläckte nyss en lysande idé.. ni vet jag har ju sökt sommarjobb och så,
men ingen som har nappat.. & om jag ska vara ärlig så tycker jag att både sommarjobb och spargris känns lite omodernt och töntigt.. den nya grejen är SPARFANTAN!

japp, det är sant. Har börjat fundera på hur jag ska ha råd med allt som jag vill göra i sommar,
& här är den perfekta idén.. rullar bara tiorna in som de ska så lär den där sparfantan vara full till juni..
det är min förhoppning iallafall, om jag dessutom ställer den på diskbänken så kanske mamma och pappa slinker ner en slant till dom mer behövande. (mer behövande... citat från kepskillen i skolan?)
bara inte någon snor åt sig mina tior... någon innebär även mig, är rädd att jag själv ska gå och nalla.. men nej,
jag kan hålla mig ifrån dom gyllene slantarna... upp till bevis!
Än så länge ligger det bara fyra små fjuttiga tior och simmar i botten, hm..  
Jag uppdaterar sparfantan om.... vad ska vi säga, 1 månad från och med idag!

FÖLJ MIN OCH SPARFANTANS LÅNGA VÄG MOT SOMMAREN!

   




Kommentarer
Postat av: Jasmine

Du kanske tänker "lysande Frida".

Jag tänker "Nej Frida, helt jävla briljant".



hihih <3

2009-03-23 @ 23:00:41
URL: http://typjasmine.blogg.se/
Postat av: thilda

kämpa på! det ser bra ut ;)

2009-03-30 @ 20:07:40
URL: http://thildss.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0