härliga måndag

Jag har genomlidigt en ovanligt pigg måndag för att vara jag, jag klarade hela dagen
utan några större bravader & utan att skämma ut mig totalt eller göra något som får hela skolan att tro
att jag är psykiskt störd... (tror jag iallafall)

Är ganska glad ändå, fick lite variation i min trista tillvaro...
Jag och rebecca satt i caféterian för att sitta av tiden, folk knallar ut och in och jag har ingen koll på
vilka som passerar. Någonstans där regestrerade jag kanske att det gick in två killar, men inget som jag tänkte på.
Rebecca petar på mig och frågar "vet du vem som är här?".... Jag tittar frågande på rebecca och rebecca tillbaka på mig. "Såg du inte att tsatziki kom in nyss?"... Men inte hade jag sett det, ni vet Samuel Haus.
Jag var ju tvungen att försäkra mig om att rebecca hade rätt så jag ställer mig upp och går framåt, rebecca pekar in mot en sal där folk sätter sig på stolar i en "grupp". Även jag och rebecca smälter in i gruppen, tar varsin stol och sätter oss.

Japp, Rebecca hade rätt, där sitter han.. på en stol intill väggen..... fett snygg tänkte jag.....

Som på ett bananskal halkade jag in på en "provspelning" för filmen tusen gånger starkare..
det var väl dagens roligaste, hejjpa!


Kommentarer
Postat av: josephine

var du med och provspelade? :O tzatziki är BABE! :D

2009-03-10 @ 12:17:36
URL: http://josiea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vadå, fick du en roll i den filmen? :O

hur gick provspelningen då?

2009-03-10 @ 16:24:32
Postat av: Anonym

Vadå, fick du en roll i den filmen? :O

hur gick provspelningen då?

2009-03-10 @ 16:25:13

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0