long live love



Det är lördag och humöret är inte på topp men det ordnar sig,
ska gå ner och lägga mig i ett varmt bad, sen ska jag göra mig i ordning
och åka ner till mina favorittjejer i gnesta.

caroline åker till idre imorgon och är borta.. jag vet inte hur länge, länge iallafall..
och jag undrar... HUR SKA DET GÅ?!?!
alltså jag är inte ett dugg orolig över hur det ska gå för henne i skidbacken,
men hur ska JAG klara mig. Vem ska jag nu läsa metros horoskop med varje morgon?
jag tycker faktiskt synd om mig själv.
plus att jag är rädd att jag inte känner igen henne när hon är tillbaka, hon firar nämligen sin 17:de födelsedag där uppe,
och vad vet jag, 17 år kanske innebär grått hår och rynkor.. hur ska jag känna igen henne då?

(för er som undrar så är det väl inte en överdrivet lång vistelse i idre, hon är tillbaka på gnestas mark någon gång under veckan, men jag kommer ändå att sakna henne)

NOG OM DET, nu saknar jag tjejerna ännu mer!
badet kallar!

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0