saturday morning

nu är det lördag för alla som missat det,

lämnade nyss ifrån mig en sovande melina som låg halvt snarkande på mina ben medan jag satt här vid datan.
ja, för alla som undrar.. jag är helt galen i henne.  

Gårdagen tillbringades till mestadels hemma med familjen, myste med nykomlingen och åt potatisgratäng.
Får jag inte potatisgratäng MINST en gång under helgen så är inte helgen fullbordad, då genomlider jag den kommande skolveckan och det glada humöret börjar stiga först när helgen kommer och jag får min potatisgratäng.
Mina planer igår var att bara stanna hemma, men 15 minuter innan bussen gick ändrade jag mig snabbt och slängde på mig skor och jacka och åkte ner till gnerre. Åt tårta hemma hos carran och sen gick vi till viktoria. Vi hyrde film, blev "alla älskar allice" som jag älskar! Jag <3 Persbrandt, plus att jag är kär i svenska filmer.. mums!
Till slut gick jag och carran hem och sov, vi låg och snackade och käkade chirre, hon är en riktig färrepärre-pangbrud!

Idag blev det lite morgonfilm, sen kom mamma med hela tjejligan (hannah, lisa & melina) så blev det stoorhandling och sen hemgång. Idag kommer yoel & elina, hela tjocka familjen är här. full rulle!
hejjpa!

   

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0