UPDATE

DAGENS LÅT: kiss me through the phone
DAGENS SAKNAD: har inte saknat något just idag tror jag.
DAGENS KLÄDSEL: baggyjeansen, randig t-shirt
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS PLANER: äta mig tjock på allt gott som ligger och väntar på att bli uppätet här hemma
DAGENS ROLIGASTE: om natten räknas till idag så tycker jag carolines och mitt sms:ande med folk.
DAGENS BÄSTA: mys med melina
DAGENS SÄMSTA: inget speciellt dåligt idag... än så länge.                                                                                                                           
DAGENS VÄN: carran barran ekstrand
DAGENS DRYCK: oboy & sprite
DAGENS LÄNGTAN: 28 mars
DAGENS GODIS: ingenting än så länge, men jag suktar efter den där feeta gosispåsen i skafferiet.
DAGENS KÖP: storhandling med mamma
DAGENS SÖTNOS: MELINA <3


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0