this is who i am

Oj vilka humörsvängningar jag haft idag. Har gått från att vara deppig till irriterad och till riktigt jävla lycklig. Tror solen bidrog till mitt växande glada humör, men också fina vänner från klassen. Idag satt vi och pratade om hur bra vår klass är, för jävlar vad bra den är, vad bra VI är. Ibland känns det rätt skönt att studenten är så långt bort, vi har ett helt år kvar efter sommaren. 

Efter en rolig sista timme i skolan med alexander och elin gick jag och elin till maren och åt pommes och drack milkshake. Efter det tog jag tåget till gnesta och i väntan på bussen satte jag mig på biblioteket och läste, ska skriva uppsats om oliver twist till på måndag så det behövdes! (jag erkänner, jag kände mig lite nördig men whaat too dooo?)


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0