to make a mountain of your life is just a choice

"Idag ska jag göra ingenting, det gjorde jag igår också men blev inte riktigt klar" en grupp på facebook som passar perfekt för mig just nu, för det är precis vad jag gjort både fredag och lördagkväll den här helgen. Imorse åkte jag till stockholm med isabelle, matilda och viktoria. Vi brunchade och kollade runt lite, jättemysigt! När jag kom hem blev det mat, film och långpromenad. Nu klockan halv tio på en lördagkväll ska jag sätta mig och skriva bokanalys.. Hur gammal var jag nu igen? Äsch... att göra stan osäker ägnar jag mig åt dubbelt upp nästa helg! 

Och det är så lätt att stanna hemma när man vet att man har världens bästa tjej att leka och gosa med.. Fast hon verkar ha kärat ner sig i buster, hon vill inte släppa honom.  



Kommentarer
Postat av: Hannah Lindquist

Mammas sötnos du får skicka bilderna till mej. :)

2010-04-18 @ 22:07:09

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0