.

Bra dag i stockholm med rasmus och jag är grymt nöjd med hans shopping, tyvärr inte så mycket med min. Ångrar 50 % av de kläderna jag köpte... Vilket som tur är bara var ett linne då mina 100% shopping inte var mer än två plagg. Byter jag bara storlek så ska det nog gå bra, jag får se.

Idag börjar mitt månadslånga arbeta som hundnanny.. Brorsan drar ju till staterna så någon måste ju rå om jycken, ni vet han känner en del där i krokarna.. Brorsan då alltså inte hunden.. jaa lite löst folk, Bill Gates och Obama tillexempel. (och så lägger ni på den där äckliga överklassrösten på det där så blir det kalas)

Nejmen back to reality och tillbaka till medelklassen - sanningen i det där var iallafall att jag ska passa zorro månaden ut medan Yoel och Elina är i USA och både tävlar och semestrar. Med zorro kom även en liten påse med lappen "zorros packning" och gulliga instruktioner till ingen mindre än moi.





Kommentarer
Postat av: Nikolairagna

Great site

2011-10-24 @ 16:13:45
URL: http://nikolairagna.blog366.com

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0