summer

SOMMAREN 2010
Har du druckit tills du
spytt? Nej

Sårat någon? Min lillesyster? Hehe, love.

Förlorat en vän? Näe

Träffat nya människor? Ja

Kysst en främling? Nej

Tagit droger? Nej

Haft en sommarflört? Nej

Gråtit? Ja

Skrattat tills du kissat på dig? Nej, har typ aldrig hänt heller.

Tältat? Inte det heller
Varit vaken en hel natt? Japp

Solat? Ja
Badat? Ja

Haft ett förhållande? Nej

Gjort dig riktigt illa? Nej
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej

Läst en bok? Körkortsboken

Skickat fel sms med flit? Once, hehe

Suttit vid datan en hel natt? Nä det tror jag inte

Näckat? Japp

Solat naken? Nej

Fått utegångsförbud? Nej

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej

Varit i slagsmål? Nej inte vad jag kan minnas

Pussat någon utav samma kön? Ja

Sjungit högt på ett berg? Haha nej det tror jag inte

Kysst någon i regnet? Nej

Kysst någon i skogen ? Och nej

Kysst någon du inte borde? Nej

Tappat rösten? Nej

Varit på festival? Ja

Gått upp i vikt? Ingen aning men det tror jag inte

Gått ner i vikt? Samma som innan, går väl upp eller ner nåt kilo i perioder.

Brännt dig? Nej

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Lite av rockoffbandet

Varit utomlands? Nej

Gjort ett bra köp? Japp

Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej

Sovit under bar himmel? Näe

Vad kommer du sakna mest? solen och solblekt hår!


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0