non stop.

Jag börjar oroa mig lite för skolstarten, men inte för läxstress eller äcklig skolmat utan för sena nätter och tidiga mornar. Nu sitter jag här med sommarens dåliga vana, dygnsrytmen! Att sova eller att ens bli trött innan klockan två är omöjligt. Och nu finns det kanske någon där ute som tänker att "vad är problemet? jag går och lägger mig 4 men går ändå upp klockan 6" Svar på tal: Du måste antagligen gå på piller eller spela wow och vant dig vid helt sjuka sovtider. Men jag går varken på piller eller spelar wow så när skolan är igång så är jag beroende av mina 8 timmars sömn för att inte mitt humör ska ligga på botten med en röd varningslampa som skriker "prata med mig på egen risk". 

Kanske dags att ta till hårdhanskarna nu och tvångslägga mig själv klockan 11?..... nävafan, är det sista sommarlovet så är det. Jag måste hålla i min dåliga sommarlovsvana så länge som möjligt för den kommer aldrig tillbaka. (iallafall inte under namnet "dålig sommarlovsvana") 


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0