du & jag, vi träffades en gång i en dröm.

Efter att jag och lisa målat klart hela altanen fortsatte vi till Gripsholm i Mariefred med pappa. Jag kände mig lite som ett barn på julafton! ... okej inte riktigt men jag tycker det är så coolt. Får lite greveholms-känsla, och går man sen vidare på den känslan och inbillar sig att det ÄR greveholm - då känner man sig rätt tuff. Hängde typ tiotusentals porträtt där inne, om inte mer, och jag kom på att mina barn ska ha kunganamn i mellannamn. Exempel på dom jag hittade: Eleonora, Desideria, Alexis, Natalia, Eugenia, Amalia, August, Joseph.

Ikväll ska vi kolla på snabba cash och äta vårat 142 kronorsgodis.
och jag saknar mina fina vänner, mina bästa vänner.









Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0