6. Min dag

Tänkte göra nästa punkt som var min dag, men eftersom att jag nästan berättat allt om vad jag gjort idag så tänkte jag berätta om igår istället mer ordentligt.

Jag hade skola som vanligt på dagen först. Fick glatt besked om mitt geografiprov som jag klarade vilket jag och många andra inte trodde att vi skulle. På lunchen krigade vi med några teknikare som inte kunde bete sig, thilda ledde truppen och jag tror att vi vann. Efter religionen tog jag 3 tåget hem till matilda. Vi målade naglarna, satt vid datan, åt chokladkalender, åt mat och sen mötte vi viktoria en snabbis innan vi åkte till nyköping. När vi kom till nyköping började vi fixa oss direkt, sen kom ludvig och vi kollade på idol, drack lite öl och satt vid datan. Mitt partyhumör fanns just då inte alls men det ordnade upp sig och vi gick vidare till matildas två tvillingkompisar. Mycket öl och mer chips. Sen gick vi till Tellus som var rätt folktomt men vi slapp kö iallafall. Det kom mer folk och jag hade en bra kväll med gamla, nya och halvnya vänner. Vid två typ drog vi oss ur och gick hem till ludvig istället, vi skulle laga mat men alla la sig i soffan och jag gosade med världens underbaraste katt från början till slut. Sen gick vi hem och sov direkt.

"Den som ramlar av bjuder på tåårta"

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0