7. Min bästa vän

Det har ju gått jävligt segt nu så nu tar jag tag i det.
7. Min bästa vän


Under hela min barndom, min uppväxt, enda från 2-årsåldern och fram till nu har jag haft turen att ha världens bästa vän, Elin Sjögren. Den tjejen är den mest genomsnälla människa jag någonsin träffat och jag tvivlar fan på att det är möjligt att jag nånsin kommer göra det heller. Vi har gjort så mycket att jag inte ens kan räkna upp allt och jag tror att vi hade vår golden time under låg och mellanstadiet. Har sååå mycket minnen från den tiden. Det bästa med elin är att även om vi inte träffas ofta så är det aldrig stelt eller tråkigt när vi träffas. Nu umgås vi alltid med lisa och josefin också och så barnsligt, sjukt kalaskul som vi har är det nog inte många 18 åringar som har. Vi har haft en del motgångar också med flyttar, skilsmässa, klassbyten, bråk. Men här är vi nu, bättre än nånsin! Ja fyfan vad jag älskar den tjejen.

I sjuan hamnade jag i 7d, med fyra dansuttjejer som blev mina bästa, mina gnestatjejer, mitt järngäng och tamejtusan min andra halva. Det är svårt att komma på något som dom inte vet om mig, eller något som jag inte gjort med dom. Jag har haft sån tur, sån fruktansvärd tur.. Att träffa dom, att hamna i den klassen, att träffa 4 tjejer som är så jäkla jag, dom är precis som mig. Vi delar så mycket minnen, känslor, tankar, upplevelser, planer. Allt mitt är deras, så känns det och så kommer det alltid att vara.
Caroline Ekstrand, Isabelle Isacsson, Matilda Sundblom & Viktoria Ruocco.











Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0