>>

Dagen har inte varit min bästa men den har haft sin stunder den också. Jag har fått min första julklapp vilket inte var alltför tokigt, elin springer till sitt skåp och säger att jag ska få en för tidig julklapp och kommer med en påse daim-oboy. Cred till den tjejen! Så jäkla klockrent att jag precis fått tillbaka mitt oboyberoende. Det första jag gjorde när jag kom hem var att blanda ett glas, slurrrrrrp. Nu sitter jag och dricker kaffe och helt och hållet ordbajsar ner ett worddokument med information om schizofreni, det går faktiskt riktigt bra så jag ska inte sitta här och tappa glödeeeeeeeeeen. GO GO GO!

Ikväll kommer nästa punkt upp - min bästa vän. ses dååå.



Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0