i could really need a wish right now

Nu är jag dödstrött men så glad, imorgon väntas midsommar med släkt och mamma stressar redan runt. Den här veckan har jag haft fullt upp hela tiden känns det som. Åsa har varit här hela tiden och det var sjukt efterlängtat att få träffa henne igen! (På återseende i augusti, hehe) Både igår och idag har jag jobbat på mitt nya jobb och det har både varit roligt, stressigt, lagom lugnt, för lugnt, intressant, lärorikt, tråkigt och ibland alltihop på samma gång. Jag har också hunnit med lite quality-time med gnestatjejerna då vi åt gott och firade matildas 18 fyllda år! Sommarskolan rullar på i sin egen fart också, kanske inte helt som den ska men jag hänger kvar. Dagens höjdpunkt var lunch på nancys med bloggdrottningen själv. blinkblink...

Jag har så ont i mina fötter och allt jag vill nu är att lägga mig i sängen och dra igång one tree hill - så nu gör jag mig själv en tjänst, tar mig friheten att göra precis vad jag känner för!

här är en del av veckan i bilder





Kommentarer
Postat av: naomi

tack så mycket sötnos :D:D

2010-06-25 @ 12:27:08
URL: http://nnaomicarter.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0