remember the name

Snart är den här veckan slut och det känns helt underbrart! (det ordet borde ju finnas, en blandning av bra och underbart = underbrart! varför inte liksom?) Idag har jag varit ledig och jag behöver väl inte nämna att även det var underbrart? Igår spenderades som sagt kvällen i södertälje med klassen. Mysigt såklart!

Idag satt jag i två timmar och kollade på drakbåtspaddlingen, att jag satt där helt agnes och såg ut som ett mobboffer behöver vi ju inte ta upp.. Men det var så mysigt där i solen så jag ville inte gå därifrån, plus att det där var skitkul att kolla på. Nästa år är det vår tur! Ni som inte vet vad det är för något får leta er galna efter en förklaring för jag orkar inte förklara. Sen blev det lite mys med tjejerna i gnesta innan jag åkte hem och drog en combo av solning och sovning ute på altanen. Vad säger vi om det frida?... UNDERBRART!

På kvällen gick jag en långpromenad med lisa, victor och zeera. Lisa och jag gjorde även upp grymma planer för lördagen, taggarååå.

 



Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0