stör mig inte, jag är redan störd.

Känns som att ingenting går som det ska just nu, det enda som går är humöret och det går i en jävla fart och verkligen inte som det ska kan jag säga. Något som också har gått idag är bilen som jag körde, gick i 110 under min debut på motorvägen.. blandade känslor - läskigt, spännande, roligt, oroligt och nervöst. Ljuset i mina humörsvängningar är iallafall lisa som gör mig gladare genom att bara sitta bredvid mig i soffan. Ikväll ska vi ut och springa och vi ska vara precis lika duktiga som igår om inte ännu bättre. Vi satte upp ett mål igår, att vara nyttiga hela dagen idag.. lyckades vi? knappast.. Vi klarade det inte längre än till klockan ett då vi slängde ihop en kladdkaka och la oss framför one tree hill. Lämnade vi kvar något? knappast.. Efter mindre än timme var kakan borta. Vad ska jag säga, shit happens?!

Imorgon äre dags för sommarskola, och vad jag än tycker om det så är det lika bra att vara positiv, visst?



Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0