1.

Punkt 1. Presentera mig själv

Jag heter Frida Kristina Lindquist, föddes den 25 augusti 1992 och har bott i en liiiiten by sen dess. Vi bodde först i ett parhus några hundra meter härifrån men när den sista i syskonskaran föddes så växte vi ur huset och flyttade till en stor, rosa villa, den jag bor i nu. Tur nog är huset gult nu och inte rosa, det målades om rätt fort. Jag hatar att bo där jag bor, vilket jag började göra för kanske ett år sen men det blir bara värre och värre ju längre jag stannar. Att vara spontan är något av det bästa jag vet vilket inte alls fungerar när jag bor som jag bor. Om jag ska iväg måste allt planeras från början till slut. Jag har fem syskon och det är perfekt.

Jag är en tjej som går väldigt mycket i perioder med vad jag tycker om att göra och inte. Ibland har jag perioder då jag verkligen hatar att vara ensam, vill inte vara hemma och vill bara göra saker hela tiden. Men ibland har jag också perioder då jag bara vill vara hemma och inte göra något alls, som nu. Fast just nu beror det nog mest på pluggandet som jag inte skulle hinna med annars.

Bästa vänner har jag 5 stycken av, (med betoning på bästa). Elin har varit min bästa vän sen 2 årsåldern och i sjuan fick jag 4 till - Isabelle, Caroline, Matilda och Viktoria. Jag är mer för vänskap än för kärlek, jag har för dåligt tålamod.

Jag är ingen tjejtjej som älskar att klä upp mig i klänning och höga klackar utan känner mig snyggast när jag är bekväm. (Vilket jag är bäst i jeans) Mitt anti-klack-system ska jag försöka att öva bort för jag tycker faktiskt att det är riktigt snyggt.

Jag är 167 cm lång, väger 55 kilo, storlek 38 i skor, blåa ögon, blond, högerhänt och stolt moster till världens finaste tjej.


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0