Det blir bättre om vi är tillsammans, så mycket bättre, för oss allesammans.

Den senaste tiden har jag varit psykbryt och sjukt opepp och depp på det mesta, trodde att jag var på väg mot min egen undergång. Men idag.... Loggar in på bloglovin och minst 40 000 andra har skrivit om sina deppmodes. VILKEN LÄTTNAD! Det måste ju vara mörkret, kylan, plugget inför jullovet, den tillfälliga stressen, nolife-tillvaron... Det är ensamt på toppen sägs det, men på botten är vi en faackiing armyy. don't mess with us.

Men idag har jag iallafall varit så kickas-kalas-kanon-makaroniii-duktig tycker jag. Och med det sagt ska jag gå och tvångshångla med chuck bass.



 

Kommentarer
Postat av: Minna

hejsan! jag har köpt det på indiska för ett tag sen :) hihi

2010-11-22 @ 23:48:21
URL: http://strandmaaan.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0