last christmas i gave you my heart

(Caroline, hoppa över det här inlägget så slipper du må illa, hehe)

Jag längtar så galet mycket till julen, det är helt sjukt. Tänkte nyss tanken på att baka lussebullar när jag kom hem idag, men.... jag kom själv på att det var för tidigt. Längtar verkligen till julbak, adventsljusstakar, chokladkalendrar, julmarknader, lucia med meeeeeeeer. Igår gjorde jag en sån jäkla töntig grej men verkligen typisk fridagrej, en grej som jag gjort flera år nu från att jag lärde mig använda sax och lim. Den börjar användas den 25 november så jag kanske visar den då om jag känner för att förlora lite hedeeeer.

Nu när jag skriver det blir jag helt tokig också, jag vill ha jul! Och nästa helg är det taxinge julmarknad och jag är så tooookiiiigt glaaaaad.








Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0