meet me halfway

Har varit en riktigt skön dag idag med goa tjejer och goooooo mat. Började med att jag gick upp en hel timme för tidigt (igen). Fattar inte vad jag tänker med, asseeegt. Sen åkte jag till elin i nykvarn och filmade och åt pizza till lunch. Så har egentligen ingenting att klaga på men övningskörningen hem förstörde allt, blev så irriterad och arg. Kan svära på att efter mina 20 minuters rynkande på ögonbrynen så har det lämnats märken i min panna som aldrig går bort.. hej botox. Känner mig så irriterad och trött och grinig. Det är nog bäst att jag går och lägger mig en stund. mmmm, låter underbart.

här är en bild från när vi var hos jytte förra veckan.

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0