anything you could be

Kom precis in från en timmes promenad med lisa och zeera, har under en låång tid försökt tvinga med lisa ut. Men hon har alltid ursäkter så som plugg, att hon är för trött, ingen lust eller så drar hon till med ett "kanske senare" som slutar med aldrig. Ursäkten för idag var att hon "verkligen inte orkade". Men idag bestämnde jag för att inte ge mig, jag gav den besvikna minen ett försök men det funkade inte. Så jag offrade mina 5 kokosbollar för att få med henne ut, hon sken upp och nickade bestämt... Ska jag ha tid med min lillesyster så får jag köpa den, suck. hehe

Ingen skola idag som sagt, så skulle ta ut zeera men hon var för lat för att komma när jag ropade. Då gick jag in i vardagsrummet och förväntade mig att hon skulle ligga i soffan, men nejnej.. PÅ soffan ska det vara.




Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0