pass the throne

Det hela började igår när jag preciiis gått och lagt mig och var på väg att trycka igång tv:n. Men något hindrade mig, ett hulkande ljud från min fyrbente vän följt av en stor kräkpöl... I MIN SÄNG. Och innan jag hinner få ut henne ur rummet så händer det igen på mitt sovrumsgolv. Men det slutar inte där utan fortsätter på morgonen när jag preciiis ska till skolan. Jag sitter och snörar på mig skorna när min fyrbente vän kommer smygande ut i hallen med svansen mellan benen och ger ifrån sig det där hulkande ljudet.. Plask.
Jag snörar upp skorna igen och tar av mig jackan, skolan får vänta. - hemma för vård av sjuk hund.

Nu har jag försökt komma in på skolhemsidan hur länge som helst utan resultat och jag blir galen! Fryser så sjuukt mycket också så ska bädda ner mig ett tag tror jag.


hon är min babe iallafall.


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0