SD

Nu ska jag säga mitt första, enda och troligtvis sista om årets val. SD kom in i riksdagagen, och man kan säga mycket om det men inget annat än att det är heelt fel. Jag ska inte säga att det inte finns ngra få åsikter hos dom som jag inte håller med om, men i riksdagen hör dom inte hemma! Nu ska barnen i sjunde klass plugga om riksdagens 8 partier, i grupper sätta sig in i ett av de varje partierna och sedan debattera för det partiets åsikter. Hur ska lärarna kunna låta en grupp 12-13åringar debattera för sverigedemokraternas åsikter?  

det här är bara sjukt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Deras åsikter är ju precis som alla andra partiers, förutom invandrarfrågan! Vilket man inte ens behöver prata om ifall man inte vill. Blir så arg på folk som säger sådär. Partiet är inne i riksdagen pga EN anledning. Folk vill ha förändring! Folk är trött på skit det får från invandrarna. Det ÄR så. Kunskap eller ej. Partiet vill ha ett Sverige!

2010-10-08 @ 16:04:19

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0