the world belongs to me

Skrev ihop ett halvfärdigt inlägg förut men lämnade det öppet på datan och lisa mer eller mindre förbjöd mig att lägga upp det. Det var tydligen för töntigt, men förstod inte vad hon menade. Vad är det för fel på inledningen "hallå i körsbärsdalen, hur mår ni mina små lejonhjärtan?" tänkte att den inledningen skulle kicka assssss, men tydligen inte.

Fick heller inte skriva att jag varit "fruktansvärt glad" idag, för det uttrycket var också töntigt. (say what?) Men jag ändrar mig då och säger att det har varit en grym dag, hade bara en tre timmars lång lektion som också är tre timmars rolig lektion där vi redigerar vårt tv-program. Vad jag också förbjöds att skriva var att jag åt lunch på stan med mina "bästisar"... men det var ju faktiskt precis vad jag gjorde, men om jag inte får skriva bästisar så skriver jag väl bästa vänner då. Det borde väl funka? Längre än så hade jag inte hunnit i förra inlägget så jag fortsätter nu. Dagen fortsatte lika bra med tacos och nu idol. Och jag är expert på att skriva långt om absolut ingenting. men det får ni leva med..  Eftersom slutet inte är kontrolläst av lisa så hoppas jag helt enkelt på att det är okej.

Den här bloggen får alltid se mina bästa sidor.


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0