I will follow the road down to africa

Haha, märktes att jag var lite stressad imorse. Jag skrev att "jag iallafall hade goda själ till att inte berätta att jag missade bussen" hmm... var min själ god eller menade jag att jag hade goda skäl? hmmm..
rätt svar: det sistnämnda

Det gick iallafall kanonbra med att vara "tv-hallåa" idag. För er som inte är elever på wendela hebbegymnasiet så kan jag berätta att media-treorna varje år regisserar, filmar och redigerar ihop en serie av olika program med blandannat nyhetsinslag, reklam, tävlingsprogram m.m. Det här kallas för Wendela runt. I början, mellan programmen och i slutet är det då alltid två "tv-hallåor" som presenterar. Idag var det min tur och jag fick äran att hallåa för vår klass premiär av Wendela runt! Vi ska göra ca 4 såna här och alla visas i cafeterian på storbilds-tvn där nästan hela skolan brukar vara och kolla.

Det var iallafall grymt kul, mindre kul bara att man såg ut som ett helvete men det tyckte både jag och elin som inte var helt nöjda med ljuset eller bildutsnittet (som var rakt på dubbelhakorna). menmen, detaljeeer! jäkligt roligt iallafall och på fredag 09.30 sänds hela skiten i cafeterian... beee theeeere!
(hoppas att det inte blir en flopppp nu baraaa)

Snart är det idol och imorgon ska jag få information om min framtid (högskoleinformation och zåå vidare) sen blire att jobba övertid med redigering.

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0