freak show

Idag gick jag upp en hel timme för tidigt.. av misstag. Skulle behövt den där extratimmen med sömn känner jag, men ingen mening med att gå och lägga sig nu. Slutar tidigt idag så sömnen får vänta. Sitter här i blårutiga pyamasbyxor och rödruting skjorta och är redo för skolan.. ? Näe.

Imorgon är det helg och imorgon är början på något som kan bli en riktigt bra helg. Imorgon blir det utgång i stockholm, jag ger det ett till försök eftersom att första gången gjorde staden mig besviken. Stockholm borde tänka på att första intrycket är allt! Är iallafall taggad trots dåliga erfarenheter eller vad man ska säga. Första utgången med currycarran så hur kan man inte vara taggad? Jag förväntar mig inget annat än en seg lördag, men hannah och melina är här och höjer humöret. Mamma har utlovat bullbak också vilket jag staarkt gillar.

För första gången på väldigt länge känns det som att jag och livet går åt samma håll.

min fina, min underbara, världens bästa!




Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0