stars

Mina läsare är inte särskilt många men dom senaste dagarna har jag fått bekräftat att dom FAKTISKT finns där trots allt. Även om det var två av mina närmsta vänner, men ändå.. läsare som läsare! Dom sa iallafall åt mig att det var dags att ta tag i det här igen, såå sagt och gjort.

Det har väl hänt en del sen jag sist skrev, och till den delen hör att jag fyllt vuxen, fyllt 18, blivit myndig, mogen och ansvarig... Trodde vem då? Mina 18 fyllda år betyder bara att jag har full frihet till att vara lika oansvarig och barnslig som förut - fast nu ute på krogen. Sounds good to me. Igår drog jag min andra lagliga utgång och den här gången i södertälje istället för stockholm. Vad jag minns så var det roligt och det jag inte minns lider jag inte av såå vi säger att det var en bra kväll. (Nä, så farligt var det inte, me det är kul att leka) Halv 3 kom världens bästa pappa och hämtade mig. Jag åkte hem med en mobil mer än jag kom dit med och josephine gick hem utan.. jag tror hon mådde bra idag (pfft)

nu sitter jag och peppar kaffe i min frida-mugg och nu blir det sällskapsspel med alla fyllekajor som har varit här och ätit mat och druckit vin, och vin och vin... och vin.

Kommentarer
Postat av: lisa

dina närmsta vänner.... hmmm.... vet du hur ofta din lillasyster klickar in på din blogg eller?!

2010-09-05 @ 12:14:50
URL: http://liisalindquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

å nu har du en till, så se till å skriiiiiv!

2010-09-05 @ 13:54:08

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0