jag faller.

Jag måste vara världens bästa dotter, världens grymmaste unge. Idag kom jag hem och utan att ens äta eller kolla facebook så började jag städa. Städade hela nedervåningen, i 3 timmar! Mamma och pappa blev glaadaa. Jag har liksom ingenting att göra, har en period nu när jag tycker att det är så jäkla tråkigt att bara komma hem efter skolan och inte göra något alls. Ibland älskar jag att komma hem och bara lägga mig i sängen, sitta vid datan i flera timmar. Men just nu klättrar jag nästan på väggarna, vet inte vad jag ska göra.

Märkte idag att jag har absolut iiingen koll på mitt schema, vilka lektioner jag har, när jag slutar. Det jag har koll på är väl när jag börjar på morgonen, så det är väl bra. Gick lite på stan idag med caroline, köpte lite nya småörhängen för jag tappar alltid mina så har inga kvar.

one tree hill snart? ja. sova tidigt? jaaa.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig<3

2011-02-23 @ 21:52:04
URL: http://[email protected]

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0