.

Varför har jag blogg egentligen? Jag vet inte, för den är sjukt tråkig. De bloggar jag gillar att läsa är de som lämnar ut ganska mycket av sig själva, låter patetiskt och kanske tragiskt men så är det och jag tror att det är vad många gillar. Hemliga texter som man inte riktigt förstår men man försöker, missupfattar säkert 80 % av dom där hemliga texterna, men ändå. Så varför skriver inte jag en sån blogg om jag tror att det är det många gillar?

Jag är inte sån, det känns skitdumt. Jag skulle kunna skriva svårförstådda, osammanhängande texter om personer, tillfällen som skulle lämna ut mer av mig och mina känslor... Men det känns bara inte som jag, och jag hittar ingen balansgång där mellan personligt och opersonligt. Nu är det istället "idag gjorde jag, imorgon ska jag, igår gjorde jag" blaaablabla. Inte så roligt, näe. Men jag tror att mer än så blir det inte tyvärr.

Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0