I am so blogging this!

Livet lever tydligen vidare även om jag faktiskt skulle önska att det var söndag ett tag till, jag är inte redo för skolan än, men vad bryr sig livet om det?... näe jusste. Igår var det högskoleprov från halv nio till klockan fyra och själva grejen var inte så hemskt som jag trodde, det var rätt kul. Mindre kul var att jag (på riktigt) sög steeenhårt. Men man är ju inte den som surar ihop över ett prov jag kanske inte ens behöver, så på kvällen åkte jag till nykvarn och kalasade med körsbärsvin och fina vänner från klassen med flera. Efter singstar, spel och trevligheter kom pontus och hämtade mig och sen åkte vi hem.

Min blogg är nästan aldrig bildlös och jag ska väl inte sluta nu? mer bilder än text, det är min blogg det..


Kommentarer

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0