going back to that corner where I forst saw you



På kvällskanten av denna tråkiga fredag kom dessa nyfunna stars och gjorde kvällen lite lyckad ändå,
man kan nog inte säga att de är nyfunna stjärnor, men jag la dom på hyllan efter deras grymma
låt "A man from Argentina" Vilket för ett tag var den enda låt jag hört med dom..
men nu vet jag bättre.
mums säger jag, superhärligt gäng med smexig musik, lite annorlunda.. precis som det ska vara!
http://www.youtube.com/watch?v=SBL2-BW6ju0

och medan jag ändå är igång kan jag ju passa på att tipsa om lite annan mysig musik.
Har ingen aning om det är gammalt eller nytt, för jag har bara råkat springa på lite
musik på youtube! lite som jag känner igen, men inte allt..
The Script- The man who can't be moved
Melissa Horn - Kvar i nåt jag lämnat
Five for fighting- Superman
C21 - Stuck in my heart
( den sistnämnda låten är lite för mycket beckstreet boys, men den är så mycket TSATZIKI så att man bara måste älska den, ni vet filmen med den lilla gregiska grabben som man också bara måste älska!)

Jag var såå nära på att slänga in Håkan Hellström på den där listan, men gjorde det inte.
För hans fantastiska jävla låtar är inte bara några jag råkat springa på på youtube.
Kom igen lena, känn ingen sorg för mig göteborg, en midsommarnattsdröm, ramlar, dom kommer kliva på dig igen, nu kan du få mig så lätt, visa vid vindens ängar, 13, klubbland, jag hatar att jag älskar dig&jag älskar dig så mycket att jag hatar mig...
Det är gooodis, han är kung & hans texter är... wow.

Idag har jag för övrigt haft en trist dag, känns surt att erkänna att jag suttit hemma en fredag och irriterat mig på folk.
Men sanningen är hård ibland, och imorgon äre plånboken som får ta dom hårda smällarna.
Jag ger mig ut i mellandagsrean, dock inte uppe i Stockholm eftersom att jag inte har ork för det.
Åker till Eskilstuna och ser vad jag hittar.
Med det tackar jag för mig och lämnar över till OC. 

over and out / fridelinen

Kommentarer
Postat av: En av de irriterande personerna(pappsen)

Man får inte roligare än man själv gör det till.

2008-12-27 @ 08:38:01
Postat av: fridelinen

tss, du var inte en av de irriterande människorna, konstigt nog! ;) monopolspelet lockar inte just nu.

2008-12-27 @ 09:15:20
URL: http://fridelinen.blogg.se/

Here you go:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0